Messekoordinator

Koordinering

Glem detaljerne. Dem klarer vi.
koordinering2

Du husker først de ting, du glemte, når du mangler dem.

Det er derfor vigtigt, at du starter i god tid, så du når det hele. Forberedelserne til en messe, starter lang tid før, messen åbner.

På den måde undgår du en presset og stresset tid med leverandører og samarbejdspartnere, der er booket op og ikke kan nå levering på grund af for korte deadlines.

Starter du for sent, kan det også være svært at få den rette opbakning og hjælp til projektet fra baglandet. Du har en virksomhed at drive, og medarbejdernes tid skal bruges fornuftigt.

Vi sørger for, at din virksomhed kommer godt fra start. Vi hjælper jer med at definere klare mål for jeres messedeltagelse, så messedesignet appellerer til din målgruppe og afspejler, hvad du står for.

 

Vi står for al koordinering af din messestand. Vi indgår de aftaler, der skal laves. Og vi holder styr på alle de små detaljer som f.eks.

· Valg af stand-leverandør og styring af leverandøren gennem hele processen
· Kontakt til messecentret før, under og efter
· Bestilling af tekniske installationer på standen
· Valg og koordinering af events på standen
· Udarbejdelse af invitation til kunder
· Koordinering og booking af fly, hotel, biler m.m.

 

VI GIVER DIG DET, VI VED VIRKER
RING 21 81 57 40, OG FÅ EN UFORPLIGTENDE SNAK